Laurelin Paige – Połączeni. Tom 2. Znajdź mnie [MOBI PDF EPUB]

Ebook Laurelin Paige Połączeni. Tom 2. Znajdź mnie

ksiazka1

Kontynuacja losów najbardziej elektryzującego duetów wszech czasów – spin off kultowej trylogii „Uwikłani”.

Gwen Anders rozpoczęła pracę w klubie Sky Launch, aby zapomnieć o dręczącej ją przeszłości i zacząć połączeni tom 2 znajdź mnie pobierz wszystko od nowa. Szybko odnajduje się w nowym otoczeniu. Zaprzyjaźnia się też ze swoją koleżanką z pracy – Alayną Withers oraz z nowym właścicielem, Hudsonem Piercem. Gwen czuje się tu jak w domu.

Rozpoczęcie wszystkiego od nowa wiąże się z zostawieniem za sobą trudnych wspomnień z przeszłości – wkrótce jednak okazuje się, że to nie takie proste. Gwen nie jest również w stanie zapomnieć o JC – mężczyźnie, dzięki któremu po raz pierwszy uwierzyła w to, że świat może być piękny. Jest świadoma, że nie powinna się w nim zakochiwać, jednak teraz pragnie zrobić wszystko, by nie stracić ukochanego.

Archiwum zawiera ebook Połączeni. Tom 2. Znajdź mnie w formatach:

– Połączeni. Tom 2. Znajdź mnie epub,

– Połączeni. Tom 2. Znajdź mnie mobi,

– Połączeni. Tom 2. Znajdź mnie pdf,

Pobierz Połączeni. Tom 2. Znajdź mnie

download

polaczeni_tom2.rar

Skomentuj

